Bereik meer mensen met YouTube en display
Mis geen potentiële klanten meer
Wil je altijd top-of-mind zijn wanneer jouw potentiële klanten overwegen om producten of diensten zoals die van jou aan te schaffen?
Met onze Google Display advertenties bereiken we jouw doelgroep op het juiste moment en op de juiste plaats!
En dankzij slimme retargeting technieken kunnen we er zelf voor zorgen dat eerdere website verlaters weer klant worden via Display en YouTube advertenties!
Verkoop met video
Zorg voor meer bekendheid van je bedrijf of merk, houd contact met mensen die eerder een advertentie van je hebben bekeken en bereik potentiële klanten terwijl ze video’s kijk of op YouTube zoeken.
Anka Dupon – Wilde een mooie presentatie, eindigde met meer klanten.
We wilden een mooie presentatie op internet samen met een webshop om meer klanten te kunnen bedienen. Ook wilden we dat we goed vindbaar zouden zijn op Google. De samenwerking met De Mediastrateeg verliep soepel en we zijn zeer tevreden met het resultaat.
Lust voor het oog
Zorg voor meer bekendheid en overweging met memorabele, visueel aantrekkelijke advertenties die uw doelgroep bereiken als ze op internetsites browsen, hun Gmail checken of mobiele apps gebruiken.
Tabak Keukens – De EK actie die enorm goed scoorde!
We wilden een mooie presentatie op internet samen met een webshop om meer klanten te kunnen bedienen. Ook wilden we dat we goed vindbaar zouden zijn op Google. De samenwerking met De Mediastrateeg verliep soepel en we zijn zeer tevreden met het resultaat.
Blijf in beeld bij de doelgroep
Zorg dat je in beeld blijft bij de doelgroep. Ook als zij nog twijfelen om over te gaan tot aankoop
Ook te gebruiken voor retargeting
Bereik mensen die jouw website al eerder bezocht hebben en stuur op het laatste zetje in de rug.
Vertel met beeld en geluid
Sommige producten en diensten vereisen visuele ondersteuning in afbeelding en sommige in video. Display en YouTube bieden beide mogelijkheden!
Maandelijks opzegbaar
Wij werken zonder contracten en zijn maandelijks opzegbaar!
Of jij klant blijft hangt dus af van ons succes!
FAQ
YouTube advertenties zijn video advertenties die op YouTube worden weergegeven. Ze kunnen verschijnen voor, tijdens of na video’s, of als advertenties die tussen video’s op het platform worden getoond. Deze advertenties zijn gericht op gebruikers op basis van hun interesses, zoekgeschiedenis en andere demografische gegevens.
Display advertenties zijn visuele advertenties (banners, afbeeldingen of video’s) die op websites binnen het Google Display Netwerk worden weergegeven. Bijvoorbeeld op door jou gekozen (nieuws) sites. Ze kunnen op basis van demografische gegevens, interesses en browsegedrag van gebruikers worden getarget.
De voordelen zijn onder andere een breed bereik, gerichte targeting, kosteneffectiviteit, hoge betrokkenheid en de mogelijkheid om je merk op een visueel aantrekkelijke manier te presenteren.
Retargeting is een vorm van online adverteren waarbij advertenties worden getoond aan gebruikers die je website al hebben bezocht of interactie hebben gehad met je content, maar nog geen conversie hebben voltooid (zoals een aankoop of aanmelding). Het doel van retargeting met YouTube en Display is om deze gebruikers terug te brengen naar je website en hen aan te moedigen om de gewenste actie te voltooien.
Resultaten kunnen worden gemeten met tools zoals Google Analytics en YouTube Analytics. Belangrijke metrics zijn onder andere weergaven, klikfrequentie (CTR), conversieratio, kosten per klik (CPC), en return on ad spend (ROAS).
Daarnaast vinden wij dat een goede campagne altijd meetbaar is adhv. je omzet!